REKLAMA
Znaleziono 3145 wyników
Light-prestige - eleganckie i praktyczne oświetleniefirma
Pokaż firmę
Light-prestige - eleganckie i praktyczne oświetlenie
Koszalin, Przemysłowa 11a
[mazowieckie] Galeria Bursztynowa w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Galeria Bursztynowa w Ostrołęce
Inwestor Narev Inwestycje rozpoczął realizację centrum handlowo-usługowego przy ulicy Gorbatowa i Że...
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
Warszawa stawia na zieleń – kosztem betonu i asfaltuartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa stawia na zieleń – kosztem betonu i asfaltu
Warszawa stawia na zieleń – kosztem betonu i asfaltu. Obsadzony drzewami plac Bankowy, kolejne rozpłytowania na ul. Filtrowej, placu Wilsona czy skwerze Markowska oraz nowe parki linearne i ogrody deszczowe – tylko w 2024 roku dwie stołeczne jednostki, czyli Zarząd Dróg Miejskich i Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, usunęły ok. 7 tys. m kw. betonu z placów, ulic i podwórek. Wypiękniały też ulice Chmielna, Bracka i Polna oraz Park Skaryszewski.
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Polandartykuł
Pokaż artykuł
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawie
Warszawska firma Totalbud oddała inwestorom najnowszy obiekt handlowy stołecznej dzielnicy Białołęka...
[świętokrzyskie] Focus Estate Fund nowym właścicielem Galerii Sandomierzartykuł
Pokaż artykuł
[świętokrzyskie] Focus Estate Fund nowym właścicielem Galerii Sandomierz
Fundusz inwestycyjny Focus Estate Fund kupił Galerię Sandomierz, centrum handlowe w południowo-wscho...
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handluartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handlu
Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości h...
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcie
W Polsce działa ponad 500 galerii handlowych, a w II połowie 2017 roku do użytku ma zostać oddanych...
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkęartykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkę
Firma doradcza JLL podsumowała najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości handlowych w Aglomera...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Projekt Chrobrego
Jelenia Góra
[Wrocław] STReet Pointinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] STReet Point
Wrocław, Fabryczna, Strzegomska 66
Marinusinwestycja
Pokaż inwestycję
Marinus
Gdańsk, Brzeźno, Polskiego Czerwonego Krzyża
Kompleks apartamentowo-usługowy Molo Rybackieinwestycja
Pokaż inwestycję
Kompleks apartamentowo-usługowy Molo Rybackie
Gdynia, Molo Rybackie
firma
Pokaż firmę
Almatex Warszawa
Zielonka, Poniatowskiego 65
firma
Pokaż firmę
IB TECHNOLOGY
Bydgoszcz, Więcierzowa 11
firma
Pokaż firmę
JR Beskidzka Sp. z o.o.
Warszawa, Londyńska 27
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)
Łódź, Polesie
REKLAMA